sobota, 17 października 2015

Motyw

No heeeeeeej!
Przedwczoraj pojawił się nowy motyw. Miałam tą notkę robić już w czwartek, ale miałam zbyt dużo nauki i trudno mi było ją połączyć z blogowaniem i wejściem na MSP. Wczoraj też miałam ją zrobić, ale ciągle mi coś przeszkadzało i zaczęłam, ale niestety nie dokończyłam. Więc dzisiaj się biorę w garść i dokańczam ten post!
Motyw ma nazwę: '' Glamour spa ''

totally odprężenie dla naszych moviestar. Temu nie-żółtemu chińczykowi to by się operacja na oczy przydała, bo wygląda jak jakiś mangozjeb, no curz 

dobra, nawiążmy teraz do ubrań
- są bodajże 3 strony ubrań dla dziewczyn. 
                               
  STR. 1
STR. 2
STR. 3

Opinia ubrań:
Ubrania niezbyt mi się podobają. Ogółem cały motyw mi się nie podoba. Sądzę, że nie ma w nim nic takiego ''konkretnie'' ciekawego. Ale cóż, co kto woli. 
Na pierwszej stronie ubrań najbardziej podoba mi się ta zielona sukieneczka. Ma w sobie to coś. 
Jakbym miała kupić coś z tego konkursu to tylko to. No może jeszcze dodałabym kwiatka.
Na drugiej stronie nie podoba mi się nic. Włosy są straszne. Buty tak samo. Spodnie też okropne.
Góry od tego ręcznika na dół i na włosy - brak. A ta maska? Kto ją będzie nosił? Co najwyżej do filmu lub artbooka. 
Trzecia strona? Ubrania się (prawie) powtarzają. Nic ciekawego.

- Animacje 
             
Animacji jest pięć. 

1. Special Retreat 
- Koszt: 6 diamentów.
- Opis: Nasza moviestar siedzi na fotelu, a dwie kobiety są koło niej.
Jedna masuje naszej MS głowę, druga robi jej Macicure. 
- Ocena: oceniam ją (moim zdaniem) na 6/10. 
Jest bardzo przydatna do filmów // artbooków z nawiązaniem do salonów SPA.

2. Spa Relaxing 
- Koszt: 850 SC.
- Opis: MS leży na leżaku w SPA otoczona kwiatami i świeczkami które pływają na wodze, bodajże      basenie. 
- Ocena: 6/10
Tak samo jak animacje Special retreat

3. Spa Doggy 
- Koszt: 650 SC.
- Opis: Moviestar trzyma na rękach małego misiaczka, 
- Ocena: 8/10

4. Shiny and Ready 
- Koszt: 1000 SC.
- Opis: Postać jest owinięta ręcznikami(?) a po chwili szamotania się, ręczniki odpadają (?) 
- Ocena: 4/10 
Animka nie podoba mi się. Niezbyt rozumiem jej działanie XD 

5. Wrapping gone wrong
- Koszt: 500 SC.
- Opisz: MS jest owinięta w jakąś folię, czy coś podobnego. 
- Ocena: 9/10 - jedyna animacja która mi się dosyć spodobała.
Jeśli miałabym którąś kupić to właśnią tą lub Spa Doggy

- Rzeczy.
Do rzeczy nic nie mam. Bo swoją drogą każdy może się przydać jako rekwizyt do czegoś, czy coś.

- Tła. 
Do teł również nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. 

Chciałam się troszkę zabawić w ''stylistkę'' i porobić kilka looków. Ale niestety mam problemy z tymi ubraniami, ponieważ sądzę, że są słabe. 
Myślę, że to na tyle. 
Kończę notkę i zabieram się do robienia jakiegoś kultowego logo B) 

Besos, Mejossa 

                








4 komentarze: