wtorek, 13 października 2015

Powitanie x2

Hejo!
Z tej strony Kamila aka Mejossa.
Będę prowadziła tego jakże pięknego bloga z Patrycją. Mam nadzieję, że się spodoba.
------------------------
Na moviestarplanet mam nick Mejossa, tak jak napisałam powyżej. Mam 20 level, za około 50 tysięcy fame będzie 21. Pestka.
Będę się starała może nie codziennie, ale co tak minimum dwa dni wstawiać posty. Wymyślenie ich i połączenie tego ze szkołą oraz nauką zajmuje trochę czasu, więc się nie dziwmy.
Żeby nie przynudzać to dam screena swojego profilu.

Piękna, no nie?
Jako, że nie jestem akurat właścicielką tego bloga, muszę pisać w sposób dość niechamski(lol) 
nie przyzwyczajajcie się. 
Nie lubię wstawiać do tekstu emotikonów. 
Bloga czekają jeszcze różne zmiany. Mam w planie dodać jeszcze menu rozwijane, co mi zajmie  około trzy godziny, bo tworzenie stron i podstron oraz bawienie się z kodami HTML nie jest łatwe. 
Mam nadzieję, że blog się spodoba. Hehe. I mam nadzieję, że w następnym poście będę mogła sobie spokojnie pisać ''XD'' - bo wiecie. To pierwsze wrażenie. Lol. 

Kończę. 
Besos kruliczki 

2 komentarze: