środa, 14 października 2015

Podróż po zagranicznych serwerach #1

Cześć i czołem! XD
Tu Patrycja

Dzisiaj przygotowałam dla Was podróż po zagranicznych serwerach MoviestarPlanet. Będziemy oglądać i oceniać top looki. Dzisiaj postanowiłam wybrać sobie trzy kraje. Jakie? Zapraszam na posta!

Oczywiście ja odznaczam opcję ''Wyświetlaj tylko te movie stars, które były niedawno zalogowane''
Postanowiłam jako pierwsza wybrać Turcję. Tak prezentuje się top look:



Look stworzony przez fiyonam.

Twarz: Nie podoba mi się. Te oczy wszystko popsuły. Kolor moim zdaniem nie pasuje do reszty. Przyznaję 8/10.
Włosy: Też nie należą do moich ulubionych, ale tu wyglądają dobrze. 10/10.
Bluzka: Szczerze to nie widziałam jej wcześniej. Jest ok, 10/10.
Spodnie: Raczej rajstopy. Nie mam zastrzeżeń, 10/10.
Buty: I one wszystko popsuły. Są ohydne, na pewno tu nie pasują. Malutki plusik za kolory. 4/10.
Dodatki: Hmm... Ta ledwo widoczna ozdoba na włosy mi się podoba. Makijaż jest przesadzony, z biżuterią wszystko chyba ok. 7/10.

Ostatecznie look otrzymał  49/60. Moim zdaniem nie powinien trafić do top.

Przechodzimy do Kanady:



Autorką jest i love love!

Twarz: Jest ładna, delikatna. Oczy maja śliczny kolor. 10/10
Włosy: Nie jest to moja ulubiona fryzura, ale tu wygląda dobrze, 9/10.
Bluzka: Bardzo ładna, pasuje do looka. 10/10.
Spódnica: Tez jest ok, chociaż moim zdanie zbyt rozłożysta, 9/10
Buty: Pasują do looka, ale kolor jest niedopasowany. 8/10.
Dodatki: Kokardka pasuje, ale odcień różu jest zdecydowanie zbyt ciemny. Kolczyki bym wyrzuciła. Widzę też jakiś wisiorek, podoba mi się. Piercing też jest ok. 7/10.

 Look otrzymał 55/60, czyli lepiej od poprzedniego. Według mnie jest przeciętny, ale cóż...

Ostatni look pochodzi z Norwegii:



Autorką jest Tinkerbell.

Twarz: Ładna, nawet bardzo. 10/10
Włosy: Wow! Ładnie wyglądają w looku, kolor tez śliczny. 10/10!
Bluzka: To jest sukienka. Bardzo ładna. Nie mogę dać innej oceny. 20/20
Buty: Kolejna dziesiątka. 10/10.
Dodatki: Maska jest cudna, biżuteria też pasuje. Tatuaże dodają pazura. 10/10.

Dziewczyna się postarała, i otrzymała zasłużone 60/60. Look jest perfekcyjny.

Oceniłam już wszystkie trzy looki. Szczerze, dwa pierwsze są przeciętne, a trzeci jest rewelacyjny!

1 miejsce - Tinkerbell
2 miejsce - i love love!
3 miejsce - fiyonam

Ja już powoli kończę. Napiszcie w komentarzach, jakie kraje mam ocenić w następnej części. Do zobaczenia!
diamentowa Pati

3 komentarze: