poniedziałek, 19 października 2015

Stroje gwiazd na MSP

Cześć, tu Patrycja!

Dzisiaj zostałam w domu, więc mam dużo czasu na bloga i na MSP. Ten post będzie o strojach gwiazd na MovieStarPlanet.

Na pierwszy ogień idzie wszystkim znana Ariana Grande. W teledysku do piosenki Break Free miała na sobie taką fryzurę:




MovieStarPlanet ją skopiowało. Tak wyglądają w grze:




Podobne, prawda?!
Cóż, co tu więcej dodawać? Przechodzę do idolki nastolatek, Katy Perry. Tak przy okazji krążą plotki, że ta artystka należy do zakonu Illuminatów. Podobno w swoich teledyskach ukrywa ich symbole, są one coraz mroczniejsze i bardziej niepokojące. Przypominam, że to tylko teoria, można o tym poczytać w internecie. Ja mam się zająć jej strojem, więc oto dziecięca i niewinna sukienka:






Ją też możemy znaleźć na MovieStarPlanet! Proszę bardzo:




Według mnie są podobne.

Na pewno słyszeliście o kontrowersyjnej artystce pod pseudonimem Lady Gaga. Słynie ona z niesamowitych strojów. Oto włosy, które możemy znaleźć na naszej grze:




Tutaj zrzut ekranu z gry:

Jestem pewna, że jest to kopia fryzury artystki.

Michael Jackson do dziś nazywany jest Królem Popu! Artysta ten jest znany na całym świecie, a jego utwory są nadal popularne. Artysta nie żyje, a powodem śmierci było przedawkowanie propofolu, który miał mu przepisać jego osobisty lekarz na problemy ze snem. Niektórzy twierdzą, że ktoś celowo spowodował śmierć artysty, ale jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, poczytajcie na internecie. Oto zdjęcie:




Oraz fryzura odwzorowana w grze:


Spójrzcie, zaznaczono nawet kosmyk włosów opadający na twarz!

Kilka tygodni temu na MovieStarPlanet pojawiły się ubrania nawiązujące do teledysku Blank Space!

Fryzura artystki w teledysku:


I na MSP:

Włosy są bardzo podobne, mi się podobają. Ta grzywka jest urocza.



Tutaj widzimy elegancką czarną suknię:



I jej wersja na MovieStarPlanet:




Sukienka jest bardzo droga. Według mnie została odwzorowana dokładnie.

Na tym ujęciu gwiazda leży na podłodze i płacze. Na drugim planie widzimy kozę, i nie wiem z jakiego powodu. Nieważne


Sukienka i buty tworzą śliczny komplet. Tak wyglądają w sklepie:



Na tym ujęciu zwróćcie uwagę na fryzurę Taylor, bo na MovieStarPlanet pojawiła się bardzo podobna!




Oto one, bardzo mi się podobają. Kolor trochę zbyt jasny, ale to szczegół, bo przecież można go zmienić.




Ten obrazek wygląda źle. Niestety, musiałam zatrzymywać teledysk i robić screeny, a ta scena była bardzo szybka. Dobrze, że cokolwiek widać.



Na MSP pojawił się bardzo podobny naszyjnik:



Oraz sweterek:

Sweterek powinien być kasztanowy, ale jak już wspominałam, to żaden problem, bo mamy bardzo bogatą paletę barw!

No nic, to już wszystko, co dla was przygotowałam. Wiem, że pominęłam wiele ubrań, ale przedstawię je w następnej części tej serii. Besos!
diamentowa Pati

6 komentarzy:

  1. nie rozumiem czemu msp sie tak doczepilo do taylor, robia mnostwo ubran z nia zwiazancyh i pisali tez o niej na forum X"DDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. :'D Co do Lady Gagi to nawet te wlosy nazwali ,,Poker face", czyli nazwa jej piosenki. Wkurza mnie juz te ich kopiowanie. Mi sie ta Taylor w kwestii muzycznej w ogole nie podoba, na polskim serwerze w ogole wiekszosc uzyt. tez pewnie sie nia nie interesuje, a juz watpie w to, ze na innych serwerach jest jej tyle fanow... Wiec po co oni nam truja nia dupe. Przeciez ona jakas super lubiana nie jest. Tak samo jak i kopiuja Nicki Minaj. Raz, gdy zalozylam konto chlopaka (bylo mi do postu potrzebne), widzialam wlosy skopiowane od znienawidzonego przeze mnie Biebera. :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, a caly konkurs zainspirowany teledyskiem to juz przeginka XD

      Usuń
  3. moglas dodac do gagi jeszcze sukienke z miesa cwelico XDD

    OdpowiedzUsuń